تاپ استیج

سایت های مرتبط

معرفی استایل: GARAGE HOUSE

برای آموختن این سبک نیاز است با استایل های مختلف و یا سبک های مختلف موسیقی آشنا باشید یکی از سبک ها ، استایل Garage دیگر استایل های موسیقی مانند استایل های Speed Garage و UK garage را نیز به مسیر اصلی امروزیشان سوق داد و هدایت کرد. در مقایسه با دیگر فرم های موسیقی house، به موسیقی Garage بیشتر پرداخت شده و آن شامل ریف پیانو های تاثیر گرفته از انجیل و صدای وکال زنان می باشد.

Garage House که در اصل تحت عنوان موسیقی Garage‌ و همچنین New York house شناخته می شود، یک استایل از موسیقی dance می باشد که شانه به شانه‌ی موسیقی استایل house توسعه پیدا کرده است. گاراژ که یک روح پر احساس متشکل از صداهای متاثر از R&B دارد، در طول اوایل تا اواسط دهه ی 1980 در کلاب شبانه ی Paradise Garage در شهر نیویورک و کلاب Zanzibar در Newark و New Jersey ایالات متحده توسعه پیدا کرد.
در مقایسه با دیگر شکل‌های موسیقی House ،‌Garage شامل عبارات پیانوی تاثیر گرفته از استایل Gospel (نوعی از موسیقی است که باورهای زندگی مذهبی مسیحیان موضوع اصلی آن است) و وکال زنان می‌باشد.

این استایل در دهه ی 1980 در ایالات متحده و در دهه ی 1990 در انگلستان به محبوبیت رسید. موسیقی Dance در ابتدا در دهه ی 1980 با استفاده از ابزارآلات و ساز های الکترونیکی مانند سینتی سایزر ها، سکوئنسر ها و درام ماشین‌ ها ساخته می شدند. این ساز ها بخش مهم و ضروری برای ساختن موسیقی Garage بودند.برای یادگیری بیشتر میتوانید در کلاسهای آموزش دیجی تاپ استیچ شرکت کنید
سکوتک Paradise Garage در نیویورک تحت تاثیر قرار گرفت، جایی که دی جی Larry Levan  پر نفوذ به خاطر تنوع موسیقیایی و نوآوری‌های خودش و پخش رکورد‌ها مشهور شده بود و به عنوان اولین نفری که موسیقی مدرن Dance کلاب را تولید کرد شناخته می‌شد که در کنار دی جی Frankie Knuckles کار خود را شروع کرد.

 بهترین محل اقامت ده ساله اش در کلاب شبانه ی Paradise Garage در نیویورک بود.  او یک شیوه را برای نام گذاری ست های خودش توسعه داد و اسم آن را “Saturday Mass” گذاشت. و دی جی François Kevorkian، تأثیرگذار در استایل پست دیسکو ، با معرفی زیبایی های استایل داب در موسیقی رقص، لوان را تأیید کرد.
در کنار Knuckles، لوان با ماشین های درام و سینت سایزرها در آهنگسازی و ست های زنده خود، با صدای الکترونیک و پست دیسکو، که گواهی بر موسیقی house بودند را تجربه کرد.برای دیدن باقی بخش های مطالب dj به ما سر بزنید.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط