تاپ استیج

آموزش اف ال استودیو (FL STUDIO)

آموزش اف ال استودیو (FL STUDIO)

سر فصل ها

  • آشنایی با چنل رک
  • آشنایی با پیانو رل
  • آشنایی با میکسر و امکانات آن
  • ذخیرذه پروژه و خروجی گرفتن از نرم افزار
  • نصب وی اس تی و پلاگین
  • آتومیشن کردن
  • تنظیمات میدی
  • تنظیمات کارت صدا
  • آموزش رکورد گرفتن صدا و وکال
  • نت نویسی و ذخیره آن
  • و بسیاری نکات تخصصی دیگر…

۲۵۰,۰۰۰ تومان

دسته بندی

توضیحات

در حال بارگذاری پخش کننده...

اف ال استودیو بیشتر بشناسیم

نرم افزار اف ال استودیو (FL studio) یکی از نرم افزارهای فوق العاده قدرتمند در زمینه آهنگسازی و تنظیم است. این نرم افزار محصول  کمپانی image line  از کشور بلژیک می باشد.

اولین نسخه نرم افزار اف ال استودیو (FL Studio) در سال 1998 ارایه گردید.درزمان انتشار ابتدا با نام fruity loop studio  وارد بازار شد که بیشتر برای ساخت لوپ استفاده می شد.اما امروزه یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزار های آهنگسازی می باشد که در حال حاضر دچار تغییرات زیادی شده که در آموزش اف ال استودیو تمام این جزییات را برای شما شرح خواهم داد.

همانطور که گفتم نرم افزار اف ال استودیو(fl studio)  موقع انتشار بیشتر برای ساخت لوپ استفاده میشد ولی امروزه با گذر زمان و آپدیت هایی که برای این نرم افزار ارایه گردیده تمام ضعف ها و مشکلات آن را پوشانده شده. نسخه ۲۰۲۱ و ۲۰۲۰ یکی بهترین نسخه های این نرم افزار به حساب می اید.

یکی از دلایل محبوبیت  نرم افزار اف ال استودیو (FL STUDIO)  رابط کاربری سریع آن است که بین خیلی از آهنگسازان و دی جی ها مورد تایید قرار گرفته. از قابلیت های خوب این نرم افزار  امکان  نصب vst  و plugin ، رکورد کردن و تنظیم automation ها است.در اموزش اف ال استودیو (FL STUDIO) طریقه استفاده از تمامی این امکانات را به طور کامل فرا خواهید گرفت.

جالبه است بدانید که اف ال استودیو برای گوشی های اندروید نسخه ای تهیه  کرده که کاربران بتوانند  خیلی راحت  ایده های خود را در هر لحظه و در هر مکان ذخیره کنند.اپ این نرم افزار در نسخه اندروید به صورت رایگان در دسترس است.

playlist- channel rack-piano roll-browser-mixer و… جزو اصلی ترین قسمت های این نرم افزار می باشد. این امکانات سبب میشود تا کاربر خیلی راحت  و به آسانی بحث آهنگسازی-تنظیم-میکس و مسترینگ را داشته باشد.در آموزش اف ال استودیو با جزییات کامل این بخش ها را مشاهده خواهید کرد.

  1. PLAYLIST

محیط playlist  شامل لاین های مجزا  است که برای استفاده از صدا ها و سازهای گونا گون مثل پیانو-گیتار-ویالون یا سینتی سایزر ها –سمپل ها یا لوپ هایی که از قبل آماده شده اند در نظر گرفته شده.

2.CHANNEL RACK

محیط channel rack  رابط مستقیم بین محیط  playlist و piano roll  است. با توجه به انتخاب الگوی نت نویسی یا pattern   میتوانیم سازها و صداهای مختلف را به این محیط اضافه و برای آنها نت بنویسیم.

  1. PIANO ROLL

محیط piano roll در نرم افزار اف ال استودیو دقیقا مشابه کلاویه های ساز پیانو است که تا 10 اکتاو به ما این اجازه را میدهد تا برای ساز انتخابیه خودمان نت نویسی کنیم و وارد محیط playlist  کنیم.

یکی از جالب ترین و بهترین جزئیات piano roll  گزینه stamp است که این گزینه تمام فرمول ساختاری آکورد ها مثل minor-major-maj7- و… اکثر مد ها و گام های موسیقی و پترن های پیش فرض برای نت نویسی درام را اختیارمان قرار میدهد تا خیلی راحت بتوانیم تو سبک مورد نظرمان آهنگسازی کنیم.

از دیگر ابزار های piano roll  در نرم افزار اف ال استودیو ( ( FL studioمیتوان riff machine-choping-arpeggiator-strumizer-flamer-claw machine-limiter/trasposer-filiping-randomizer را نام برد که برای نت نویسی خیلی کاربردی است.

  1. MIXER

در محیط mixer  میتوانیم صداهای مورد نظر را با یکدیگر ادغام و ترکیب کنیم. شما با انتخاب ساز مورد نظر خود و مسیر دهی  به لاین های میکسر میتوانید به راحتی کار میکس و در نهایت مسترینگ را انجام دهید.

همچنین علاوه بر اینکه با اف ال استودیوآهنگسازی میکنید میتوانید به عنوان ادیت کردن صدا و وکال – ساخت سمپل-ساخت پریست، برای وی اس تی ها و پلاگین ها –ساخت ریمیکس  و…. روی این نرم افزار حساب کنید.تمام این مطالب در پکیچ ویدیویی آموزش FL STUDIO گنجانده شده.

صحبت آخر:

یک فرد با داشتن دانش نسبی در زمینه موسیقی خیلی راحت میتواند توسط نرم افزار اف ال استودیو (FL STUDIO) ایده های خود را به یک اثر موسیقیایی تبدیل کند.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش اف ال استودیو (FL STUDIO)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *