تاپ استیج

[vc_row][vc_column][vc_row_inner][vc_column_inner][vc_column_text]

یکی از مهم ترین ملزومات برای یک دی جی حرفه ای داشتن اٰرشیو یا بانک موسیقی غنی است.در هر جای دنیا که دی جی ها در سبک ها و تیپ های مختلف برای مخاطبین خود اجرا دارند آهنگ هایی متناسب با شرایط جغرافیایی و زمانی انتخاب و پخش میکنند.یک اجرای قوی و مخاطب پسند تا حد زیادی به موزیک های به اجرا درامده وابسته است.این موزیک ها باید متناسب با سلیقه شنونده انتخاب و پخش شود.پارامترهای مختلفی وجود دارد که در سلیقه شنونده تاثیر گذار است.به طور مثال سن،جنسیت،قومیت و … را میتوان جزو این عوامل دانست.

در یک آرشیو موزیک دی جی، برای تمام شرایط و سلایق باید گزینه ای برای پخش باشد.

در جشن های خاص مانند تولد،نامزدی،عروسی و… بجز موزیک هایی که برای رقص گروهی پخش میشود،یکسری آهنگ ها نیز وجود دارد که مناسب شرایط و ساعات خاص هستند.مثلا موزیک  برای بریدن کیک یا رقص چاقو. آهنگ برای رقص دونفره عروس و داماد.در ارشیو موزیک دی جی که ما برای شما گردآوری کردیم تمام این دسته بندی ها و شرایط لحاظ شده.

رمز یک اجرای موفق و قوی در ایجاد تنوع برای شنونده است.

ارشیو یا بانک آهنگ قوی برای دی جی ضروریست اما مهم تر از آن استفاده صحیح و به موقع از موزیک هاست.در یک مهمونی ایرانی هرگز نمیتوان روی یک ژانر یا موضوع خاص حرکت کرد.با تغییر دادن سبک ها مانند بندری ،گیلکی،لری،مازنی،بابا کرم و موزیک های خارجی کلابی شما میتوانید یک سنیاریو قوی داشته باشید.آرشیو موزیک های خارجی دی جی مانند سبک تریبال (TRIBAL)  کلاب هوس ، افروبیت ،سای ترنس (PSYTRANCE) و…میتواند به این موضوع کمک کند.

با افتخار طی چند سالی که برای مردم عزیز ایران کار اجرا را انجام دادم به خوبی با سلیقه موسیقی هموطن هام آشنا شدم و این ارشیو آهنگ دی جی (dj) را گردآوری کردم. این آرشیو آهنگ دیجی به شما دوست عزیزی که به تازگی قصد دارید وارد این حرفه شوید کمک میکند تا در زمان خود تا حد زیادی صرفه جویی کنید.در ضمن میتوانید آموزش دی جی هم به طور کامل در مجموع تاپ استیچ فرابگیرید

[/vc_column_text][us_grid post_type=”product” taxonomy_product_cat=”%d9%85%d9%88%d8%b3%db%8c%d9%82%db%8c” items_layout=”5587″ columns=”5″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]